Hoe recuperen na het sporten?

Inhoud

Drink regelmatig na je sportsessie om het vochtverlies van het lichaam te compenseren na de fysieke inspanning. Geef de voorkeur aan voedingsmiddelen die rijk zijn aan kalium en vitamines om de reserves op te laden.
Uitrusten: een goede nachtrust, ontspanningsfase en massage na het douchen zorgen voor een optimaal herstel na het sporten.

97% ** van de Arnicrème gebruikers konden snel een sportactiviteit hervatten.

Content
Image
massage
texte

Na het sporten, wat ontspanning...

Lichamelijke activiteit en sport in het bijzonder zijn essentieel voor een goede gezondheid en vitaliteit: hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen, tennis, gymnastiek...
Wat de aard van de inspanning ook is, na een trainingssessie, kan een gevoel van spierstijfheid voorkomen.
Pas de Boiron adviezen toe voor een goed sportherstel en vergeet zeker de massage niet om een gevoel van spierstijfheid te verzachten: sportmassage zal een gevoel van optimaal welzijn geven, spierspanning en vermoeidheid verminderen. In combinatie met massage kalmeert Arnicrème de pijn en bevordert het herstel na inspanning.
Voor 95%*** van de gebruikers is Arnicrème ideaal voor massage.

texte

** Bij de Arnicrème gebruikers. Waargenomen doeltreffendheid. Consumententest bij 116 personen.
Gemiddelde herneming van de sportactiviteit na gemiddeld 1,86 dagen.

*** Bij de Arnicrème gebruikers. Waargenomen doeltreffendheid. Consumententest op 116 personen.

Image
recuperatie
Image
questions
FAQ

HOEVEEL KEER PER DAG KAN MEN ZICH MASSEREN MET ARNICRÈME®?

Arnicrème® kan tot 3 keer per dag aangebracht worden d.m.v. circulaire massages op de desbetreffende zone.